Umów wizytęprzez Internet!


Wybierz dogodny termin w poniższym kalendarzu i potwierdź rezerwację.

Wczytywanie kalendarza...

Powrót do kalendarza
Rezerwacja wizyty Wrocław
Rezerwacja wizyty Wrocław
Rezerwacja wizyty Wrocław
Rezerwacja wizyty Wrocław
Rezerwacja wizyty Wrocław
Rezerwacja wizyty Wrocław
Rezerwacja wizyty Wrocław
Rezerwacja wizyty Wrocław
01 stycznia 0000 godzina 00:00
Wrocław, ul. Ziemowita 1/9
Dietetyk: Magdalena Łuszczak
Wrocław, ul. Ziemowita 1/9
Dietetyk: inż. Monika Bzowa
Wrocław, ul. Ziemowita 1/9
Dietetyk: dr Maia Szmigiel-Pieczewska
Wrocław, ul. Ziemowita 1/9
Dietetyk: Agata Matacz
Wrocław, ul. Ziemowita 1/9
Dietetyk: mgr Magdalena Narbutowicz
Wrocław, ul. Ziemowita 1/9
Dietetyk: Edyta Krupa
Wrocław, ul. Ziemowita 1/9
Dietetyk: mgr Katarzyna Niedbała
Wrocław, ul. Ziemowita 1/9
Dietetyk: mgr Paulina Limanowska
Tutaj wpisz kod który otrzymałeś wiadomością sms.
Wysyłanie

Wysyłanie danych

Weryfikacja telefonu

Zapraszam serdecznie na bezpłatne
konsultacje w moim gabinecie.

W ramach wspólnego spotkania:

  • dokonamy szczegółowej oceny masy i składu ciała
  • przeanalizujemy Twoje potrzeby i wydatki energetyczne
  • ustalimy optymalny zakres badań laboratoryjnych

Proszę o telefon aby umówić konkretną godzinę spotkania.

tel. 666 047 304

 Magdalena Łuszczak
Magdalena Łuszczak
inż. Monika Bzowa
inż. Monika Bzowa
dr Maia Szmigiel-Pieczewska
dr Maia Szmigiel-Pieczewska
 Agata Matacz
Agata Matacz
mgr Magdalena Narbutowicz
mgr Magdalena Narbutowicz
 Edyta Krupa
Edyta Krupa
mgr Katarzyna Niedbała
mgr Katarzyna Niedbała
mgr Paulina Limanowska
mgr Paulina Limanowska
Ukryj kalendarz

Co nowego?

Jaja odzyskały dobre imię. Czy słusznie?

Jeszcze 30 lat temu jaja nie cieszyły się dobrą sławą. Ze względu na wysoką zawartość cholesterolu, nadmierne spożycie jaj kojarzono ze zwiększonym ryzykiem chorób serca. Obecnie, ze względu na lepszą jakość specjalistycznych pasz, również same jaja zwiększyły swoją wartość odżywczą, m.in. zawartość witaminy D. Co jeszcze się zmieniło? 

Babeczki marchewkowe z korzenną nutą

Ciekawa wersja klasycznego ciasta marchewkowego z rozgrzewającymi przyprawami: cynamonem, imbirem i gałką muszkatołową. Polecamy ten pyszny deser na przyjemne spotkania w gronie najbliższych! 

Niezawodne propozycje na zdrowe i pyszne przekąski

Szybkie tempo życia nie zawsze pozwala na spożycie posiłków powoli i w spokojnej atmosferze. Dobrym rozwiązaniem w takich sytuacjach są przekąski. Nie zastąpią one pełnowartościowego posiłku, pozwolą jednak zaspokoić pierwszy głód. Na rynku mamy do dyspozycji wiele produktów lub półproduktów, a nawet gotowe przekąski. Po której jednak sięgać? Oczywiście po warzywa i owoce w różnej postaci! 

„Jesteś tym co jesz”, a raczej „Jesteś tym co przyswoisz”

Znaczenie ma nie tylko to co spożywasz, ale również stan twojego przewodu pokarmowego. Flora jelitowa pomaga zachować prawidłową barierę jelitową, a tym samym zmniejszyć przedostawanie się szkodliwych substancji czy organizmów z jelita do naszego organizmu.

Gorzka czekolada sprzyja zachowaniu zdrowia i młodości

Gorzka czekolada o zawartości kakao powyżej 60% ma wiele korzystnych właściwości. Zaobserwowano, że jej spożywanie może mieć znaczenie w prewencji chorób układu sercowo-naczyniowego oraz cukrzycy typu 2. Mimo, że jest to produkt wysokokaloryczny, w umiarkowanych ilościach można go spożywać bez wyrzutów sumienia.

Rozgrzewający krem z dyni i imbiru

Zupa z dyni to danie, którego nie może zabraknąć podczas jesieni i zimy. Warto połączyć delikatny smak dyni z aromatycznymi przyprawami i rozgrzewającym imbirem. Idealna propozycja na lekki obiad lub kolację, także dla dzieci. 

Luty miesiącem walki z rakiem

„Chroń się przed rakiem. Ruch i jedzenie mają znaczenie” to hasło przewodnie najnowszej publikacji Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej i Instytutu Żywności i Żywienia. Autorzy publikacji zwracają uwagę, że wciąż wzrasta liczba zachorowań na nowotwory. To jedna z chorób cywilizacyjnych, której można zapobiegać poprzez zdrowy styl życia. Chodzi przede wszystkim o zdrowe odżywianie, unikanie palenia tytoniu i nadużywania alkoholu oraz zwiększenie ...

Szakszuka (shakshouka), czyli pyszny bałagan na patelni

Oryginalna szakszuka to danie kuchni tunezyjskiej, składające się z jajek, cebuli, pomidorów i papryki, które razem gotuje się na patelni. Często dodaje się do niej ostrą pastę harissa wytwarzaną z papryki chili i czosnku, często też z kolendrą, kminkiem zwyczajnym i kminem rzymskim (kuminem) oraz/lub dodatkiem oliwy.

Słodziki vs cukier

Dlaczego lubimy słodki smak ?

1. Kojarzy nam się ze słodkim mlekiem matki zawierającym laktozę oraz z wodami płodowymi bogatymi w glukozę.
2. Cukier – a dokładniej glukoza jest fundamentalnym źródłem energii dla mózgu i erytrocytów.
3. Podczas jedzenia słodkich potraw wydzielana jest serotonina, tzw. hormon szczęścia. 
4. Przyjemność płynąca ze spożywania słodkiego pobudza odruch żywieniowy i motywuje nas do kontynuowania jedzenia.

Dieta na redukcję tkanki tłuszczowej

Smukła sylwetka i jędrne ciało to marzenie niejednej osoby zmagającej się z nadwagą. Niestety, trzeba przyznać, że nadmiar tuszy to dziś coraz powszechniejszy problem, i to już u dzieci w wieku przedszkolnym. Dietetycy i lekarze alarmują, by zwracać większą uwagę na swój sposób odżywiania i styl życia, gdyż nadwaga i otyłość mogą prowadzić do poważnych schorzeń.

Insulinoopornosć a stosowanie postów

Istnieje wiele doniesień wskazujących na pozytywny wpływ postów na gospodarkę cukrowo-insulinową.

Placuszki kokosowo-bananowe

Placuszki kokosowo-bananowe polecają się na leniwe, sobotnie śniadanie :)

Letnie koktajle

Jeśli macie ochotę na super odżywczy, letni koktajl to poniżej każdy znajdzie coś dla siebie :)

Właściwości wielonienasyconych kwasów tłuszczowych

Wielonienasycone kwasy tłuszczowe (PUFA) pełnią istotną rolę w ludzkim organizmie. Uczestniczą w szeregu różnych procesów fizjologicznych. Są składnikami strukturalnymi fosfolipidów błon komórkowych oraz służą jako substraty do syntezy wielu fizjologicznych mediatorów, takich jak np. eikozanoidy. 

Jak jeść więcej warzyw?

Wielu moich pacjentów na początku naszej współpracy ma problem, żeby zjeść rozpisaną przeze mnie ilość warzyw. Jeśli Ty też masz problem, żeby uwzględnić w swoim jadłospisie odpowiednią ilość warzyw to dzisiejszy wpis jest właśnie dla Ciebie !

POKAŻ